تستر باتری خودرو  BT82 از برند معروف آننگ (Aneng) برای تست خطای انواع مختلف باتری های سرب اسیدی و بررسی باتری خودرو است. این تستر جهت راه اندازی خودرو industry machinary machinary
تستر باتری خودرو  BT82 از برند معروف آننگ (Aneng) برای تست خطای انواع مختلف باتری های سرب اسیدی و بررسی باتری خودرو است. این تستر جهت راه اندازی خودرو industry machinary machinary
ارسال شده توسط : مشهد ابزار
همه آگهی های این کاربر
09153175662
قیمت : تماس بگیرید
ارسال شده توسط : مشهد ابزار
تلفن: 09153175662
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
تستر باتری خودرو BT82 از برند معروف آننگ (Aneng) برای تست خطای انواع مختلف باتری های سرب اسیدی و بررسی باتری خودرو است. این تستر جهت راه اندازی خودرو، مورد استفاده قرار میگیرد. میتوانید با استفاده از آنالیزر باتری، عملکرد باتری را در فرایند راه اندازی وسیله ی نقلیه، میزان شارژ و بار قدرت باتری را اندازه گیری کنید. این تستر از کاربردی ظاهرا ساده به نظر میرسد اما از نظر طراحی کاملا پیچیده میباشد. دستگاه سنجش باتری وسیله نقلیه BT82 با استفاده از روش اندازه گیری چهارخطی، همراه با الگوریتم نرم افزاری نتایج دقیق را به استفاده کننده ارائه میدهد.
آشنایی بیشتر با آنالایزر باتری :
قبل از ارائه توضیحات بیشتر در مورد تستر باتری باید تعریفی دقیق از باتری و عملکرد آن داشته باشید. باتری یک قطعه شیمیایی جهت تولید انرژی مورد نیاز یک دستگاه را تامین میکند. به طور کل انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و با این روش دستگاه نیازی به اتصال مستقیم به برق ندارد. اصلی ترین مشخصه باتری ها میزان ولتاژ و ظرفیت آن است. برای اندازه گیری این مشخصه میتوان از تستر ظرفیت باتری استفاده نمود.
این تستر دستگاهی الکترونیکی جهت ارزیابی سلامت باتری وسیله نقلیه است، که با استفاده از این وسیله میتوانید تولید تامین جریان الکتریسیته به وسیله باتری وسیله نقلیه را بررسی نمود.
معیارهای اصلی برای خرید یک تستر باتری عالی و باکیفیت، میزان دقت و سرعت اندازه گیری آن، قابل اطمینان بودن نتایج و ایمنی دستگاه در حین کاربری و همچنین واقعی بودن تست میباشد.


فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو